lauantai 1. kesäkuuta 2019

Toukokuun tavarat

Kerrankin kuukausi, jossa tuli edes jokseenkin maltillinen määrä tavaraa!

  • Miehelle 10 työvaatetta (tulkinnanvaraista, lasketaanko meidän tavaroiksi, kun on työnantajan maksamia työvaatteita jne, mutta mä nyt lasken, koska säilytetään meillä)
  • äitienpäivälahjaksi sain lasten itse tekemän kassin ja käsipyyhkeen
  • Poikaselle ostettiin juhlahousut, juhlapusero ja juhlakengät
  • Isosiskolle myös juhlakengät
  • Mulle vaatetta 2kpl
2 asiaa sain siis lahjaksi ja kaikki muu tuli tarpeeseen. 18 tavaraa kaikkiaan, joista 10kpl oli noita Miehen työvaatteita. Mä nyt lasken ne tulleiksi tavaroiksi, kun ovat sellaista kampetta, jota Mies säilyttää kotona, eikä työpaikalla.

Kovin paljoo ei mennytkään:

  • mun vaatteita 3kpl
  • Poikasen vaatteita 3kpl
  • Bonarin vaatteita 6kpl
  • lahjaksi annettiin 3 tavaraa
  • rikkoutui: juomapullo, kirja, 2 Pipanaisen sukat, kauha, 2 tyynyliinaa
  • cd-levyjä 9kpl
  • pikkutavaraa 8kpl
  • koru
  • kirja
Poistuneita yhteensä 41kpl tavaraa, joista rikkoutuneita 7kpl. Saattaa olla, että poistui pari enemmänkin, koska alkukuusta mun puhelin meni jumiin ja hävitti siellä olleen muistiinpanon tavaroista. Siinä vaiheessa ei ollut tullut muuta kuin Miehen työvaatteet, eli tulleet on varmasti oikein, mutta poistuneita on paljon vaikeampi muistaa, ja listasta saattaa jotain puuttua. Mutta näillä mennään.  23 tavaraa miinusta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jaa toki ajatuksesi!